Pytania i odpowiedzi

 

Jak złożyć zamówienie?

Na produkty, które są dostępne, zamówienie można złożyć dodając produkty do koszyka. Jeśli nie ma jakiegoś produktu w ofercie naszego sklepu, a Państwo chcieliby kupić, proszę napisać w formularzu w zakładce Kontakt. To dla nas doskonała sugestia na rozwój naszego warzywno-owocowego menu.

 

Jaki jest termin złożenia zamówienia i kiedy dostawa?

Zamówienia są dostarczane w ciągu 48 godzin. W niektórych wypadkach może dostawa się o póznić o jeden dzień, jeśli tak się stanie poinformujemy Państwa.

 
Jakie są warunki dostawy?

Nie wymagamy minimalnego zamówienia, ale koszt dostawy to 15zł.

Produkty dostarczamy na terenie Warszawy

Jak zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić w naszym sklepie internetowym i znajduje się tam wbudowana aplikacja do płatności online. To jedyna możliwość płatności na zamówienia w naszym sklepie.

  

Stan zagrożenia epidemiologicznego

Zachowujemy maksymalny poziom higieny podczas pakowania oraz transportu produktów.

Zamówienia dostarczamy i zostawiamy pod drzwiami, bez kontaktu osobistego.

Dodatkowo codziennie monitorujemy wiarygodne źródła informacyjne, m.in. stronę Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektoratu Sanitarnego, aby być na bieżąco i reagować bezzwłocznie w razie potrzeby.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl