Pytania i odpowiedzi

 

Jak złożyć zamówienie?

Na produkty, które są dostępne, zamówienie można złożyć dodając produkty do koszyka. Jeśli nie ma jakiegoś produktu w ofercie naszego sklepu, a Państwo chcieliby kupić, proszę napisać w formularzu w zakładce Kontakt. To dla nas doskonała sugestia na rozwój naszego warzywno-owocowego menu.

 

Jaki jest termin złożenia zamówienia i kiedy dostawa?

Zamówienia są dostarczane w ciągu 48 godzin. W niektórych wypadkach może dostawa się o póznić o jeden dzień, jeśli tak się stanie poinformujemy Państwa.

 
Jakie są warunki dostawy?

Nie wymagamy minimalnego zamówienia, ale koszt dostawy to 9,99zł.

Przy zamówieniach powyżej 90zł - dostawa gratis!

Produkty dostarczamy na terenie Warszawy

Jak zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić w naszym sklepie internetowym i znajduje się tam wbudowana aplikacja do płatności online. To jedyna możliwość płatności na zamówienia w naszym sklepie.

  

Stan zagrożenia epidemiologicznego

Zachowujemy maksymalny poziom higieny podczas pakowania oraz transportu produktów.

Zamówienia dostarczamy i zostawiamy pod drzwiami, bez kontaktu osobistego.

Dodatkowo codziennie monitorujemy wiarygodne źródła informacyjne, m.in. stronę Ministerstwa Zdrowia, Głównego Inspektoratu Sanitarnego, aby być na bieżąco i reagować bezzwłocznie w razie potrzeby.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl